Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Οι πιο ευτυχισμένες στιγμές του 2017


Καλή Χρονιά! Ευτυχισμένο το 2018! 
Εύχομαι, η φετινή χρονιά να είναι όμορφη, δημιουργική, με αναπάντεχες ευχάριστες εκπλήξεις, με γνωριμίες απ'αυτές που σου αλλάζουν τη ζωή, με αγκαλιές απ'αυτές τις σφιχτές που σε κάνουν να σκάσεις, με μικρές και μεγάλες στιγμές που θα μας γεμίσουν εμπειρίες!
Εύχομαι το 2018 φίλοι μου, να είναι για όλους μας μία χρονιά όμορφη!

Για μένα το 2017 ανέβασε πολύ ψηλά τον πήχη, καθώς ήταν μια όμορφη χρονιά με πολύ καλές στιγμές! Έψαξα και ξεχώρισα τις 5 καλύτερες  

1. Φεβρουάριος 2017: Μαθαίνω ότι είμαι έγκυος στο δεύτερο παιδάκι μας
2. Μάρτιος 2017: Ο Μπάμπης μου γίνεται τεσσάρων ετών και το γιορτάζουμε με ένα μεγάλο πάρτι
3. Μάιος 2017: Ταξιδεύουμε όλοι μαζί στη Ρώμη που τόσο αγαπώ και περνάμε 5 υπέροχες ημέρες
4. Ιούνιος 2017: Ο Μπάμπης μου λέει το πρώτο του ποίημα στο σχολείο και μας κάνει τόσο περήφανους (ολόκληρη ανάρτηση εμπνεύστηκα από αυτό το πρώτο ποίημα)
5. Οκτώβριος 2017: Έρχεται στον κόσμο το δεύτερο παιδάκι μας

Ψάξε και συ να βρεις τις δικές σου καλύτερες στιγμές μέσα στο έτος που πέρασε. Ακόμη και αν δυσκολευτείς στην αρχή, σιγά σιγά θα διαπιστώσεις ότι έχεις περάσει πολλές ξεχωριστές ημέρες. Επιπλέον, είναι ένας τρόπος να εστιάσεις σε αυτά που κέρδισες και όχι σε αυτά που έχασες την περασμένη χρονιά και να νιώσεις ευγνωμοσύνη και ευτυχία, αλλά και ανυπομονησία για τις στιγμές που έρχονται!

Καλή μας χρονιά, λοιπόν!

Χρυσή 


Μην ξεχνάς να ακολουθείς τη σελίδα Bliss Seeking Mom στο
Facebook
Instagram
Bloglovin



Σχόλια

Δημοφιλή άρθρα

Η Μελίνα και το μέλι, ένα μελένιο παραμύθι από τη Βασ. Τσουρή

Πόσο μελένιο μπορεί να είναι ένα παραμύθι; Η Μελίνα και το μέλι είναι μια διασκεδαστική ιστορία που μας μαθαίνει τα πάντα για τις μέλισσες.

6 Χριστουγεννιάτικες γλυκιές συνταγές από 6 αγαπημένες food bloggers

Αν το σπίτι δε μυρίσει κανέλα, γαρύφαλλο και σοκολάτα, Χριστούγεννα δεν το λες!

Τριήμερο στην Άνω Χώρα Ναυπακτίας

Ψηλά στα βουνά της Αιτωλοακαρνανίας, μέσα στο πυκνό ελατόδασος, βρίσκεται το χωριό Άνω Χώρα. Ελάτε μαζί μου να σας συστήσω το χωριό καταγωγής μου, το υπέροχο μέρος που πέρασα τα καλοκαίρια της παιδικής μου ηλικίας.