Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

1α μπλογκο-γενέθλια και ένα Giveaway από τη SweeThings Collection


Το μπλογκοσπιτάκι μου Bliss Seeking Mom έγινε 1 έτους. Τον Οκτώβριο βέβαια τα κλείσαμε, αλλά δεν μπορούσα η γυναίκα...είχα γεννητούρια! Τώρα που φτάνουν και τα Χριστούγεννα έχω δύο λόγους. Επομένως, έψαξα και σου βρήκα δωράκι γλύκα!
Ο λόγος για το κολιεδάκι γατούλα πoυ δημιούργησε η φιλενάδα μου Χριστίνα του SweeThings Collection. Αυτό το πανέμορφο πλάσμα που είναι ικανό να ομορφύνει οτιδήποτε πιάνει στα χέρια της, που δημιουργεί ομορφιά με τα πιο απλά πράγματα, ανάμεσα στα πολλές της ικανότητες, φτιάχνει τα πιο ευφάνταστα και ζουζουνιάρικα κοσμήματα. Δεν έχεις παρά να ρίξεις μια ματιά στη σελίδα της στο facebook και στο λογαριασμό της στο Instagram. Ο διαγωνισμός γίνεται στο Instagram στο δικό μου λογαριασμό, οπότε σπεύσε.

Καλή επιτυχία!
Χρυσή 




Σχόλια

Δημοφιλή άρθρα

Η Μελίνα και το μέλι, ένα μελένιο παραμύθι από τη Βασ. Τσουρή

Πόσο μελένιο μπορεί να είναι ένα παραμύθι; Η Μελίνα και το μέλι είναι μια διασκεδαστική ιστορία που μας μαθαίνει τα πάντα για τις μέλισσες.

DIY φωτογραφική μηχανή με ένα κουτί

Πόσο δημιουργικοί έχουμε γίνει όλοι οι γονείς, προκειμένου να περάσει όσο το δυνατόν πιο ανώδυνα αυτή η καραντίνα, νομίζω είναι πλέον δεδομένο. Αυτή τη φορά, την ιδέα μας έδωσε η Σοφία από το The Rainbow plays music για τη δημιουργία μιας φωτογραφικής μηχανής από υλικά που έχουμε στο σπίτι και τη συμμετοχή μας στο #diycameracraftchallenge που "τρέχει" στο instagram.

3 plastic free πασχαλινά crafts

Μιας και η άνοιξη μπήκε και πλησιάζει το Πάσχα, είπαμε με τα μικρούλια μου να μπούμε στο κλίμα με όμορφες και απλές χειροτεχνίες!