31.10.16

Είμαι η Χρυσή, μανούλα ενός ομορφούλη 3,5 ετών. Η οικογένειά μας είναι ακόμα μικρή, μαμά-Χρυσή, μπαμπάς-Γιώργος και μικρός Μπάμπης.
Οικονομολόγος στο επάγγελμα και οικονόμα από τη φύση μου (less is more: το μότο μου). Φύσει πολυπράγμων, σπούδασα από χορό και πιάνο μέχρι διακόσμηση. 

Λατρεύω τα ταξίδια, τις χειροτεχνίες και τη φύση. Η αγαπημένη μου μυρωδιά είναι η μυρωδιά του δάσους μετά τη βροχή, και η αγαπημένη μου εποχή το φθινόπωρο. 
Με βασανίζει η καταστροφή του περιβάλλοντος τόσο, που τρώω εργατοώρες καθαρίζοντας και διαχωρίζοντας σχολαστικά τα ανακυκλώσιμα, ή ψάχνοντας φυσικά και βιολογικά προϊόντα που δεν κατασπαταλούν τους  φυσικούς πόρους της γης.
Η μητρότητα για μένα είναι η αφορμή να γίνομαι καλύτερη, σε κάθε επίπεδο, προκειμένου να είμαι καλή μέντορας του γιου μου,... για να μην αναφέρω το πολυτετριμμένο "είναι ο πιο όμορφος ρόλος"... Αλλά, αφού είναι!!
Γιατί bliss seeking mom;
Ψάχνομαι και ενδιαφέρομαι για τα πάντα. Αναζητώ συνέχεια οτιδήποτε φέρνει χαρά στη ζωή μου και στη ζωή των γύρω μου. Τα ταξίδια, οι δραστηριότητες, τα βιβλία, τα diy, η διακόσμηση, το φαγητό, η οικολογία, τα φυσικά προϊόντα, όλα περνούν από το μικροσκόπιό μου, αυτό της bliss seeking mom και είπα γιατί να μην τα γράφω κάπου;  
Αυτό το blog ελπίζω να γίνει το ημερολόγιο της αναζήτησης μου για μια όμορφη ζωή. Γιατί η ζωή είναι το μεγαλύτερό μας δώρο... και χρειάζεται φροντίδα.

Καλώς ήρθες λοιπόν!



Mama Chrysi 




3 σχόλια:

  1. Πολύ χαίρομαι που σε γνώρισα μέσω της Δέσποινας, καλά που πήρες μέρος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου Χρυση σε βρηκα απο το instagram και διαβασα το blogoσπιτακι σου και μου αρεσει πολυ.καλη συνεχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Μαρία μου!!Σ'ευχαριστώ πολύ!!❤

      Διαγραφή

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλιά σας...